Sõna rebränding all mõtlevad paljud sageli ainult millelegi ebaõnnestunule või iganenule, kuid vaatleme ka teisi põhjusi, miks saab rebränding teie ettevõttele ainult kasu tuua.
1. Turu laiendamine
Kui teil juba on oma auditoorium ja püsikliendid, on see kahtlemata suurepärane, kuid kindlasti on tähtis ka mitte paigal tammuda ja leida pidevalt uusi kliente ning just sel juhul on rebränding teie äritegevusele rohkem kasuks kui kunagi varem. Ettevõtte uus imago võib ligi meelitada teisi kasutajagruppe.
2. Rahvusvahelistumine
Rahvusvahelisel tasemel laienemine on paljude ettevõtjate unistus ja selles ei ole midagi halba, aga seejuures tuleb arvestada, et see, mis on hea Portugalile, ei ole alati hea Venemaale ja teistele sarnastele riikidele. Seepärast tasub arvesse võtta riigi eripära ja suunata rebränding just sellele riigile.
3. Konkurentidest eristumine
Kui banaalne see ka pole, aga edukates ärides on alati konkurendid, kes hakkavad kestvas konkurentsis ühel või teisel moel üksteisega sarnanema (näiteks iOS ja Android) ja just sellisel juhul peab ülejäänutest kuidagi erinema. Rebränding teeb teid konkurentide jaoks kättesaamatuks ja võib aidata teha nii, et teie nimi kerkib taas klientide huulile.
4. Ratsionaliseerimine
Sedamööda, kuidas ettevõte kasvab, laieneb see igakülgselt ning hangib või toodab laias valikus erinevaid tooteid või teenuseid ja kõige edukamad neist võivad saada ettevõtte iseseisvateks brändideks. Just nende brändide orgaaniline kasv põhjustab tarbija silmis tihtilugu segaduse põhiettevõtte ja toote vahel, teile aga toob kaasa tarbetud kulutused reklaamile ja turundusettevõtetele.
Ratsionaliseerimisel ja konsolideerimisel rebrändingu kaudu on omadus kogu sellesse pudrusse selgust tuua ja luua tõhus, brändi edasist arengut toetav turundustööriist.
Rebränding – see ei ole ei logo vahetamine ja isegi mitte pakendi kujunduse või firmastiili vahetamine. See on sammude kogum, mis toob kaasa muutuse brändi tajumises. Õige rebrändingu korral on selle tulemused nagu uut tüüpi kütus, mis aitab raketil saavutada ennenägematuid kõrgusi ja väljuda uutele orbiitidele. Korralik rebränding võimaldab ettevõttel kasumit kasvatada, muutuda oma kõige väärtuslikumatele klientidele ahvatlevamaks ja seada uusi horisonte tegevusharu arendamises. Muutusi ei tasu mingil juhul karta, eriti kui teate, et teie selja taga seisab hea meeskond, kes kõik ette näitab ja aitab. Ärge raisake aega, pöörduge konsultatsiooni saamiseks meie poole ja meie disainerid aitavad teid valiku tegemisel!