Rebränding – see on sammude kogum, mis toob kaasa muutuse brändi tajumises. Õige rebrändingu korral on selle tulemused nagu uut tüüpi kütus, mis aitab raketil saavutada ennenägematuid kõrgusi ja väljuda uutele orbiitidele..
Vaatamata igapäevasele sebimisele ja monotoonsusele on ilus disain ja hea paber praegu hinnas rohkem kui kunagi varem, kuna nüüdseks on hädavajalikkusest saanud romantika ja austuse element.
Dekoratiivkleebised on maailmas üsna levinud nähtus. Harilikult kasutatakse nende valmistamiseks vinüülkilet – materjali, mis püsib hästi mis tahes siledal pinnal.л.
1900-ndad aastad olid reklaamtahvlid kui üks turunduse liik oma populaarsuse ja kasutatavuse poolest plahvatuslikus tõusus, aga see ei juhtunud juhuslikult.
Enamus visiitkaardid on kujundatud nii, et need sisaldavad vähemalt isiku või firma nime, aga on olemas ka muid põhilisi ja kasulikke elemente, mida visiitkaardid võiks sisaldada.
Olete ju näinud küll – suured ja paksud kataloogid, milles ostmiseks pakutavad tooted on iseenesest ju toredad ja vajalikud, aga pildid nendest ähmased, pildistatud ebamäärase nurga all ning pigem peletavad igasuguse ostusoovi.
Sinu tootevalik võib küll olla fantastiline, aga kui nende eksponeerimine sinu tootekataloogides pole seda mitte, siis tõenäoliselt ei anna see ka sinu müügile midagi juurde.
Fotokapa on üks suuremõõduliste piltide juures kasutatav materjal, mis kujutab endast kerget alusplaati, mille mõlemale poolele on kinnitatud papikiht.
Kõige lühemalt öeldes on visiitkaart lihsalt tutvustus, mis annab edasi infot isiku või firma kohta ning mida reeglina säilitatakse edasisteks kontaktideks. Tavaliselt vahetatakse visiitkaarte ärikohtumistel.
Lamineerimine on kõikvõimalike materjalide (klaas, puit, metall, plastik, paber) pinna katmine kleebiskiledega (muu hulgas värvi-, efekt- või kaitsekile).
Alates 1993. aastast hakkasid paljud firmad valmistama seadmeid, mis võimaldasid edastada informatsiooni arvutist otse väljastusseadmesse – trükimasinasse.